test

Hvad købte du i dag?

Her er der plads til alt det, som ikke finder plads i de andre kategorier. Og det er vist en hel del...

Re: Hvad købte du i dag?

Indlægaf Bo » 23. mar 2011 16:20

Lotte mente i går, at undertegnedes garderobe trængte til en lettere opgradering. Utroligt hvor meget man kan få for 1.050,- :dk: :shock:

Billede
Lader mig efterfølgende fortælle, at der altså er forskel på kvalitet og kvantitet :wink:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Fabhund » 24. mar 2011 09:12

Sommersæt :thumb:

til Hondaen:
Billede
16" MAK XLR ICE BLACK, påsat Continental Premium contact 2 V.
Afbalanceret og monteret på min matrikel for 9400,- via http://www.daekbilen.dk

Brugte daekbilen i vinter hvor han pillede de originale dæk af standardfælgerne og montere vinterdæk på disse. Ligeledes foregik det på min matrikel. Det kan kun anbefales :thumb: :thumb:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlægaf Svenning » 24. mar 2011 09:25

Fabhund skrev:Billede
16" MAK XLR ICE BLACK, påsat Continental Premium contact 2 V.
Afbalanceret og monteret på min matrikel for 9400,- via http://www.daekbilen.dk

Ikke en kritik, men mere et spørgsmål; er de ikke liiiiiige til den lille side??? :--
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf Svenning » 24. mar 2011 09:27

Bo skrev:Billede

Nydeligt :thumb: Er det bodylotion der står bagest??? :lol: :lol: :lol:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Indlægaf Fabhund » 24. mar 2011 10:05

Svenning skrev:Ikke en kritik, men mere et spørgsmål; er de ikke liiiiiige til den lille side??? :--

Og fuldt validt har nemlig selv gået meget længe og overvejet.
Fælgen fås også som 17" men den er 8" bred. CR-Z tar kun op til 7".

Man kan også få fælger i 17" med 7" bredde.

fx
Billede
Men rengøreingen af denne fælge holdt mig tilbage.

Jeg vil helst have nogle med rød og sort, da jeg har planer om at male kaliberne røde.
Men ideer modtages med kyshånd
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Indlægaf Svenning » 24. mar 2011 10:21

Fabhund skrev:Men rengøreingen af denne fælge holdt mig tilbage.

:shock: :shock: :shock: Kan jeg dæwleme godt forstå.... omend, det var en grund til at købe en elektrisk tandbørste :lol: :lol:

Har du overvejet OZ Superleggera i rød;
Billede

Syntes det er en megaflot fælg - har faktisk overvejet den til fruens lille (røde) Citröen C1 :thumb:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Indlægaf Fabhund » 24. mar 2011 10:58

Tak for input det er sgu rart!

Den er meget fed, men jeg synes ikke jeg kan finde den som 17" i 7" bredde.
Det er de de 7" der begrænser feltet en del.

Men rød...mmmmm tror lige jeg skal hjem og lege med lidt amatørbilleder for at se hvordan det ser ud på en CR-Z :)

Måske skulle vi hoppe over i biltråden :)
viewtopic.php?f=40&t=246

Note: jeg har bedt daekvognen om at trykke på pause. :)
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Indlægaf Bo » 26. mar 2011 10:19

I går aftes blev jeg af Lotte tvunget ind i en fysisk butik. Det er ingen hemmelighed at jeg hader at gå i butikker (specielt tøjbutikker) - men nu var det vist også 7 år siden sidste gang :shock:

Uanset - så overlevede jeg de ca. 20 minutter det tog (inkl. afprøvning af tøjet) i Companys Helsingborg :wink:
Glæder mig over at der så er 7 år til næste gang

Investeringen lød på 1.429,- :se:

Billede

Billede
Og billederne er naturligvis, som vanligt, forsynet med indvortes bodylotion :laugh:

Er overbevist om, at der er sket en ændring med hensyn til defination af størrelser på de 7 år - måtte have størrelse 35" i livvidde hvor jeg tidligere kunne nøjes med størrelse 34" :lol:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Svenning » 26. mar 2011 12:42

Bo skrev:Er overbevist om, at der er sket en ændring med hensyn til defination af størrelser på de 7 år - måtte have størrelse 35" i livvidde hvor jeg tidligere kunne nøjes med størrelse 34" :lol:

Der er inflation i alting... :greensmile:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Indlægaf Bo » 26. mar 2011 19:32

Som flere på SK ved, er jeg så småt ved at starte egen virksomhed i :se:
Informationen er, af konkurrencemæssige årsager, ganske diskret offentliggjort via særdeles gode virtuelle venner på FB, MSN og Linkedin :beerchug:

Fik for ca. 14 dage siden et tilbud, som jeg på ingen som helst måde kunne sige nej tak til. Sakset fra mail (men naturligvis redigeret med hensyn til navne m.m.)

Hej Bo. Jeg synes at dine kommende projekter i det Svenske virker meget interessante. Jeg tror at du vil kunne nå ganske langt, med den store vilje og arbejdssomhed som jeg gennem mange år ved du har. Jeg vil hermed gerne bidrage med lidt nødvendigt hardware (max. 7000,- DK) men et ultimativt krav om at min identitet eller tilhørsforhold til dig ikke offentliggøres skal respekteres 100 %

WTF! - min helt egen sponsor :shock: :shock: :shock:

Da overraskelsen over dette vildt fornemme tilbud havde lagt sig, kiggede jeg hurtigt på listen over ting der fortsat manglede til projekterne. En bærbar PC stod fortsat (ikke mindst grundet prisen) aller øverst på ønskelisten.

Mine minimumskrav til den nye bærbare PC var følgende

• Anerkendt mærke
• Kraftig processor
• Passende mængde RAM
• Robust bygget
• Mange forskellige (og gamle) tilslutningsmuligheder
• Refleksfri skærm og ramme
• God batteritid
• Windows 7 (gerne Professional)

Søgte vidt og bredt og kom selv frem til denne mulighed HP Probook 6550b

1000 tak til Fabhunds kæreste for efterfølgende at foretage en meget lang og særdeles kritisk gennemgang af alle andre aktuelle muligheder på markedet :beerchug:

Afhentede følgende tirsdag eftermiddag i :dk: (naturligvis vedlagt behørig følgeseddel samt kvittering :thumb: )

HP Probook 6550b

Billede

Billede

For de teknisk interesserede på SK er her de vigtigste specifikationer

Intel Core i5 450M 2.4 GHz Processor
4 GB DDR3
500 GB HDD
ATI® Radeon HD 540v 512 MB
Windows 7 Professional 64 bit

Kan via denne test se, at den vist mere end 110 % opfylder alle mine oprindeligt opstillede krav :thumb: :thumb:

Efter i torsdags at have brugt 3 - 4 timer på at installere de programmer der arbejdsrelateret skal bruges fremadrettet - er min umiddelbare vurdering

F*** hvor er det dog en super lækker maskine. Absolut Spitzenklasse! :bow: :bow: :bow:
Brugeravatar
Bo
Site Admin

ForegåendeNæste

Tilbage til Overflødighedshornet