Samt ALT andet der indtages. Mad, vin, øl m.m. Har du et godt link, en anbefaling af et velsmagende produkt eller en god opskrift? Så del endelig med os andre.
Godkendt herfra uden nogen som helst forbehold Har ikke googlet endnu, og ved faktisk ikke hvad flaskerne indeholder
Bonus information: På betyder Bullerstøj eller larm. Måske derfor jeg fik dette kælenavn som barn, og i dag konstant søger efter nye måder at få de to Raketter til at lyde af mere?
Bosat i på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til igen)
Der er ikke nogen som er faldet over Galliano's Amaretto, vel? Jeg har ledt med lys og lygte efter den, men den skulle efter sigende ikke forhandles i Danmark, ifølge Oscar hos Sprit & Co. Eventuelle links til velassorterede tyske/engelske/andre EU netbutikker, som sælger spiritus er også velkomne :)
Jeg blev også anbefalet at kigge på Luxardo Amaretto, hvis jeg ikke fandt den anden. Jeg vil dog allerhelst have fat i Galliano'en da det er til min mor, som sidste smagte den på en familieferie i Italien engang i midten af 1980'erne, og stadig taler om den. Det kan man jo næsten ikke stå for