test

Dagens motion!!

Både for dem som er aktive, og for dem som ser på fra sidelinjen (sofaen).

Re: Dagens motion!!

Indlægaf Rasbred » 24. sep 2010 14:40

i dag havde vi støvle+uniforms løb..

løb 4 km på 25 min... ret ok synes jeg...
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

Indlægaf Fabhund » 10. jan 2011 21:06

Puuhhh alt for lang pause....4 uger.
Men nu er jeg i gang igen (efter julens kg)

Pga. det dårlige vejr, som gør det noget trælst at løbe udenfor, er jeg for første gang blevet medlem af et fitnesscenter (www.fitnessworld.dk) :shock:
Det er helt ok om end det gælder om at time sit besøg. Lige efter fyraften, troede jeg var en god tid....NOT. Men det går nu alligevel. Jeg bor kun et par km derfra så det er ok.

Den sidste uges status har været.
søndag: 4,5 km udendørs
tirsdag: 1 times indendørsfodbold
torsdag 4,5 km løb indendørs
lørdag 5,0 km løb indendørs.

De 5km var på 31 min. Hvilket er helt ok efter min standarder :wink:
Skulle der være en i Århus der er frisk på lidt løb sammen så endelig sig til. Blot bid mærke i at jeg ikke er nogen hurtigløber :smile2:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlægaf Michael » 11. jan 2011 23:32

Ja jeg er oss kommet godt igang igen efter en veloverstået jul.

Efter at have set filmen iwanttolooklikethatguy, voksede min motivation til nye uanede højder og lige pt. træner jeg med et stort smil på læben! Jeg gør det dog på ingen måder lisså ekstremt som i filmen, men grundprincipperne er såre simple. Spis sundt, hold styr på dine kalorier alt efter hvilke mål du sætter dig og træn. Hvor svært er det lige :-)

Mit "program" lige pt. hedder full body mandag, onsdag og fredag efterfulgt af 15 minutters cardio, fuld skrue. Tirsdag og torsdag spiller jeg gerne squash hvis ellers makkeren og jeg kan få det til at hænge sammen. Ellers vil jeg se om jeg ikke kan få listet mine 20 minutters løb på gul rute i Risskov ind de dage.

Derudover har jeg taget nogle billeder for et par dage siden, der skal sammenlignes med et tilsvarende sæt om to måneder. Så må vi se om der rent faktisk er hold i det der motion der, eller om det bare er noget Big Brother har bestemt er smart :naughty:
Rasbred skrev:har du fået leget med den bo ???
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Fabhund » 6. mar 2011 15:40

Er begyndt på noget for mig ganske nyt...motionscenter. Og ikke nok med det, jeg er sgu også på løbebåndet klokken 0605 hver anden morgen :shock:

Jeg troede ikke jeg kunne, men det går nu ganske godt. Mit skema over 7 dage ser sådan her ud:

3x7 km
1x1 times hygge-indedørsfodbold ( hver anden uge 2 x indedørsfodbold da jeg spiller noget firmaidræt)

Dette har stået på en bette månedstid nu, og kan kun anbefales (altså morgenløb). Det giver en fed energi resten af dagen.

I dag blev det i stedet for 7 km på løbebånd til 6 km i den kolde natur.
Så nu må jeg godt (ifølge mig selv) få to hjemmelavede fastelavnsboller med flødeskum. :lick:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Foregående

Tilbage til Sport & Aktiviteter