Fabhund skrev:
Hvilke apps har du da fundet?
Altså den gratis AR.FreeFlight kender du jo.
Parrot har også for nyligt udgivet AR.Pursuit, hvor man kan lege dogfight imod en anden AR.Drone (det kræver nok en del øvelse, da man nok skal kigge en del på skærmen).
Flight Record kan optage video. Er for noget tid siden steget til 30kr, og det synes jeg er rigeligt.
AR.PowerFlight er et styreprogram. Om det brillierer i forhold til det orignale ved jeg ikke. Pt 6kr.
Drone Control - Remote Control your AR.Drone. Igen et styreprogram. 24kr synes jeg er i overkanten. Forskelle i forhold til det originale er uvist.
Drone Escape for AR.Drone. Et af de få virtual reality spil hvor du flyver med dronen i virkeligheden, og skal skyde fiktive ting, som ses på skærmen. 18kr.
Drone Captain. Den kan i hvert fald grabbe stilbilleder, men har ikke et "både iPhone og iPad-plus" i AppStore, så jeg synes de 18kr er i overkanten, når jeg bruger iPad, og måske ender med et program der bare kører "x2" på iPad.
Jeg har smidt dem alle i "appshopper", så jeg kan overvåge dem, og nappe dem, hvis de falder i pris, eller bliver gratis.
Jeg fik fløjet en smule udendørs igår, både med indoor hull, og outdoor hull (med de rette indstillinger i softwaren.
Man kunne godt mærke, at vinden kunne påvirke den, men den var rimelig hurtig til, at kompensere.
Mvh Michael