test

Er du også til en god rom?

Samt ALT andet der indtages. Mad, vin, øl m.m. Har du et godt link, en anbefaling af et velsmagende produkt eller en god opskrift? Så del endelig med os andre.

Re: Er du også til en god rom?

Indlægaf Michael » 1. sep 2010 21:58

Nå nu fik jeg vist lovet Bo at forsøge at være lidt mere aktiv på siden igen, så derfor vil jeg da lige fortælle at jeg har smagt min egen Negra nu og jeg er super godt tilfreds. Jeg har ikke lavet en direkte sammenligning med den "normale" flaske, men umiddelbart virker den mere blød / rund i smagen.

Jeg skal nok tage en for holdet på et tidspunkt og lave en smagstest. Nogle skal jo ofre sig selv til glæde for menneskeheden - den rolle påtager jeg mig ydmygt :naughty:
Rasbred skrev:har du fået leget med den bo ???
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Rasbred » 2. sep 2010 09:13

mig og nogen kammerater skal i sommerhus og drikke lidt ;)

vi har blandet andet købt 3 flasker morgan :P Så skal nok få smagt rom de næste par dage :beerchug: :beerchug:

glæder mig allerede til lørdag = :ill: :clap: :headbang2:
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

Indlægaf Michael » 3. sep 2010 20:32

Hey boys

Efter at ha talt lidt med Bo i går og fundet ud af at Dansk Vinlager kører tilbud på Ron Z igen (6 flasker a 1 ltr til 2100 kr.) ville jeg lige høre om der var interesse for en bestilling ala sidste gang.

Romflagskibet Bo går forrest igen med en bestilling på 6 flasker. Hvor mange der er til ham selv aner jeg ikke, men han påstår det er til en kammerat. Yeah right
Uanset om det ikke bliver til "mere" end en kasse vil jeg igen forhøre mig for at se om der er mulighed for indkøb igen. Det behøves ikke nødvendigvis at være rom så hvis I er på udkig efter 6 flasker rødvin er det bestemt også muligt.

http://www.dansk-vinlager.dk/default.aspx?PID=86accd25-49b0-44fb-ab40-c13bc3026a3d

God weekend!
Mvh
Michael
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Bo » 3. sep 2010 20:49

:bow: :bow: :bow:

Til Michael (igen igen)

Herfra er der vist dømt en bestilling på 2 x 6 flasker :shock:
Havde jo i sidste weekend besøg af en super god ven af huset som Punkt 1. var ham der præsenterede mig for El Dororado 12 års, samt Punkt 2. for første gang nogensinde smagte Ron Zacapa 23 år, og hans vurdering var :lick: :lick: :lick:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Fabhund » 4. sep 2010 18:17

Tak for tilbuddet, det er sgu stort :respect:
Jeg har stadig 1½ flaske i huset. Een købt og en modtaget som gave.
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlægaf Bo » 4. sep 2010 19:10

Rasbred skrev:vi har blandet andet købt 3 flasker morgan :P Så skal nok få smagt rom de næste par dage :beerchug: :beerchug::

God tur Rasbred :thumb:

Håber også, at I vover at drikke den uden nogen som helst tilsætningsstoffer :beerchug:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Michael » 5. sep 2010 15:45

Lige en lille update på romsituationen. Min mor og tilhørende venner er taget afsted på sommerferie fra i går til og med næste lørdag så ved ikke hvorvidt det er muligt at de når Flensborg inden den 14. september. Jeg opdaterer igen så snart jeg ved mere!
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Rasbred » 6. sep 2010 14:11

Bo skrev:
Rasbred skrev:vi har blandet andet købt 3 flasker morgan :P Så skal nok få smagt rom de næste par dage :beerchug: :beerchug::

God tur Rasbred :thumb:

Håber også, at I vover at drikke den uden nogen som helst tilsætningsstoffer :beerchug:

Det morgan røg nu ned med noget sodes og lign ;) :D

Men vi fik noget 8 års barbados rum... det smagte ganske fint :P

og det var en fantastisk tur :D
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

Indlægaf Bo » 6. sep 2010 19:51

Michael skrev:Min mor og tilhørende venner er taget afsted på sommerferie fra i går til og med næste lørdag så ved ikke hvorvidt det er muligt at de når Flensborg inden den 14. september

Bare sig til dem, at der er gratis smagsprøver på Southern Comfort og Baileys - så skal de nok komme af sted :wink: :laugh:

Michael skrev:Jeg opdaterer igen så snart jeg ved mere!

:thumb: :thumb:
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf CFN » 7. sep 2010 11:29

Apropos Southern Comfort, så var det i mine teenagedage vel nok en af de mest brugte brænderter overhovedet. I lykkelig forening med 7-up så var den svær at overgå, der i den første halvdel af 90'erne :headbang:
Brugeravatar
CFN

Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ.

ForegåendeNæste

Tilbage til Bacon, bajere og andet godt til ganen