test

Er du også til en god rom?

Samt ALT andet der indtages. Mad, vin, øl m.m. Har du et godt link, en anbefaling af et velsmagende produkt eller en god opskrift? Så del endelig med os andre.

Re: Er du også til en god rom?

Indlægaf Svenning » 20. aug 2010 14:34

Dejligt at høre at selv "billig" rom kan være godt :thumb:
Er nu lidt overrasket over at du ikke har hørt om den før. Det er jo en mega populær dagligvare (ihvertfald på Fyn!), men jeg har nu aldrig selv prøvet den.
Generelt er jeg nu iøvrigt positiv over pris/kvalitet på rom. Finder jo snildt en fantastisk rom til bare få hundrede kroner, i modsætning til min anden passion, cognac, hvor tegnedrengen jo tit ømmer sig i nogle dage efter indkøb :shock:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf CFN » 21. aug 2010 08:09

Bo skrev:Havde ikke tidligere hørt om denne rom

Jamen Bo, har du aldrig været en fattig teenager med hang til en kæp i øret?! :loco:
Jeg tror det er en af de mest gængse flasker rom som er på markedet, da den er billig og tilgængelig i nærmest alle supermarkeder.
Brugeravatar
CFN

Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ.

Indlægaf Maggerholm » 21. aug 2010 10:41

CFN skrev:
Bo skrev:Havde ikke tidligere hørt om denne rom

Jamen Bo, har du aldrig været en fattig teenager med hang til en kæp i øret?! :loco:
Jeg tror det er en af de mest gængse flasker rom som er på markedet, da den er billig og tilgængelig i nærmest alle supermarkeder.

Jeg tror det afhænger af geografi.

Da jeg voksede op på Mors, var det bredt tilgængelig på øens værtshuse, men jeg synes nu ikke det vrimlede med det i supermarkeder mm.

Og jeg synes det også først det er for nogle år siden, at jeg begyndte at blive opmærksom på det i diverse supermarkeder, og grænsebutikker.

Det er da også først indenfor det seneste års tid, at jeg er stødt på reklamer for Captain Morgan's (den med diverse "gentlemen", der lader en kvinde sidde på deres knæ, som stikker anstrengt ud i luften, som hvilede foden på en tønde rom).

Men jo, jeg husker Spiced Rom som en mild alkohol, der kunne give en fin brandert.
Jeg har i hvert fald før drukket en firdobbelt spiced rom og cola, uden at dømme den for stærk (drikker normalt vodka, men er bestemt ikke til "half and half).

Og "ren" er jeg bestemt heller ikke tilhænger af, så det var nok det jeg kunne bidrage med i denne tråd. :razz:

Mvh Michael
Maggerholm

Indlægaf Svenning » 21. aug 2010 12:04

Maggerholm skrev:Og "ren" er jeg bestemt heller ikke tilhænger af

:shock: :shock: :shock:
Billede
:lol: :lol: :lol:

PS. Håber du kun taler om rom her :lol:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf CFN » 21. aug 2010 14:50

Jeg ville nok også til enhver tid foretrække kronvildt, frem for ren :laugh:
Brugeravatar
CFN

Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ.

Indlægaf Michael » 24. aug 2010 19:14

Den lyse er også væsentlig bedre end den mørke :thumb:
Rasbred skrev:har du fået leget med den bo ???
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Michael » 24. aug 2010 19:15

Ingen der har givet sig i kast med deres RZ Negra endnu? :smile2:
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Bo » 25. aug 2010 13:41

Michael skrev:Ingen der har givet sig i kast med deres RZ Negra endnu? :smile2:

Er desværre ikke nået til den endnu - der er et par andre nye flasker der venter på at blive smagt og ikke mindst anmeldt :thumb:
Pst! Har hørt at CFN har kastet sin kærlighed og interesse over surströmming og måske derfor helt har glemt at han har et par flasker liggende? :laugh:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Michael » 25. aug 2010 18:45

Hehe det er oss et udemærket byt. Tror lige jeg skal have dig til at smide en dåse eller to i pakken med mine bøger når tid er :thumb:
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Bo » 27. aug 2010 22:49

CFN skrev:Jamen Bo, har du aldrig været en fattig teenager med hang til en kæp i øret?! :loco:

Jo da, men den gang (i 80´erne) stod den altså mest på Barcardi og Pisang Ambon (fra forældrenes skabe og skuffer) :laugh: og store mængder af Tuborg, som alt sammen var godt gemt væk i nærmeste hæk eller busk :cool:

CFN skrev:Jeg tror det er en af de mest gængse flasker rom som er på markedet, da den er billig og tilgængelig i nærmest alle supermarkeder.

Og jo, for første gang nogensinde - spottede jeg at den i Bilka denne uge var at købe til 94,95 :thumb:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

ForegåendeNæste

Tilbage til Bacon, bajere og andet godt til ganen