Firetrust har just præsenteret en ny version af deres (efter min mening) geniale program Mailwasher. Denne gang i en 2010 version, som jeg synes er en klar forbedring af den gamle, ikke mindst visuelt. Den kan købes for den usle sum af ca. 60 kr. (normalpris ca. 175 kr - du kan spare et par kroner ved at vælge den rigtige valuta) indtil videre, ved at bruge linket nedenfor (som vist kun var beregnet til eksisterende brugere, men som virker fint for alle)
https://secure.firetrust.com/cart/items/clear/all/add/mw2010/promo/10tenner
I ultrakorte træk hjælper Mailwasher dig med at sortere og rydde op i din mail, mens den stadig ligger på mailserveren, så spam og andet kan slettes direkte og ikke hentes ned på din computer. Derudover har programmet et tons af andre hjælpsomme funktioner, som jeg ikke orker at remse op her. Jeg vil blot nævne at du kan sætte den til at tjekke alle dine mailkonti samtidigt, den har en ret intelligent lærefunktion, den kan sammenligne afsenderadresser med kendte spamdatabaser og reagere derefter, plus en hulens masse andet :)
Jeg har brugt det i mange år efterhånden, og kunne slet ikke overskue at klare mig uden det.