test

"Mailwasher Pro 2010" tilbud

Har du set en vare til en attraktiv pris, så del informationen med os andre.

"Mailwasher Pro 2010" tilbud

Indlægaf CFN » 19. jul 2010 12:06

Firetrust har just præsenteret en ny version af deres (efter min mening) geniale program Mailwasher. Denne gang i en 2010 version, som jeg synes er en klar forbedring af den gamle, ikke mindst visuelt. Den kan købes for den usle sum af ca. 60 kr. (normalpris ca. 175 kr - du kan spare et par kroner ved at vælge den rigtige valuta) indtil videre, ved at bruge linket nedenfor (som vist kun var beregnet til eksisterende brugere, men som virker fint for alle)

https://secure.firetrust.com/cart/items/clear/all/add/mw2010/promo/10tenner

I ultrakorte træk hjælper Mailwasher dig med at sortere og rydde op i din mail, mens den stadig ligger på mailserveren, så spam og andet kan slettes direkte og ikke hentes ned på din computer. Derudover har programmet et tons af andre hjælpsomme funktioner, som jeg ikke orker at remse op her. Jeg vil blot nævne at du kan sætte den til at tjekke alle dine mailkonti samtidigt, den har en ret intelligent lærefunktion, den kan sammenligne afsenderadresser med kendte spamdatabaser og reagere derefter, plus en hulens masse andet :)

Jeg har brugt det i mange år efterhånden, og kunne slet ikke overskue at klare mig uden det.
Brugeravatar
CFN

Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ.

Re: "Mailwasher Pro 2010" tilbud

Indlægaf Bo » 20. jul 2010 20:48

Har med meget stor interesse kigget på tilbuddet, men søger lige fra hestens mule, lidt yderligere information.
Er der nogen som helst problemer/udfordringer med at have mailadresser via både hotmail, gmail eller via sit eget domæne?
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf CFN » 20. jul 2010 23:24

Du kan sagtens tjekke dine gmail/hotmail konti i samme ombæring som dine egne mailkonti. Den æder alle POP3 konti uden problemer (hvis du ellers får sat det hele rigtigt op med gmail/hotmails serverinfo/brugerdata) :)
Brugeravatar
CFN

Indlægaf Bo » 21. jul 2010 20:51

1000 tak for info :thumb:

Undersøger lige lidt mere, da flere af mine mail konti allerede er oprettet som IMAP og ikke POP3
at det så også driller en del, er en helt anden snak som sikkert medfører en tråd på SK når tiden er til det :wink:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf CFN » 21. jul 2010 21:29

Nå, men den æder nu også IMAP så der er ingen ko på isen der :)
Brugeravatar
CFN

Tilbage til Tilbud