test

Vis din egen bil eller MC

ALT om biler. Såvel din egen som naboens. OBS! Du behøver absolut ikke være nærig med antallet af billeder.

Re: Vis din egen bil eller MC

Indlægaf Rasbred » 24. maj 2010 17:21

Kan godt være du er vild med en god bagdel..

men hvorfor er der ikke nogen billeder af nogen gode forlygter :naughty: :naughty: er sikker på at Jönsson og Svensson har nogen gode nogen :D

der kun gruppe billeder med bagdele på... hvad med nogen gruppeshots med forlygter :D evt langt lys :D

tænk hvis du aldrig så andet end bagdelen
Billede

også lige et billede for at opveje for de manglede forlygter

Billede

hun må gerne vaske min cykel ;) (har desv ikke bil :((
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

Indlægaf Bo » 30. maj 2010 15:57

Rasbred skrev:Kan godt være du er vild med en god bagdel..

Har altid lært, at det er en fordel at have en god bagdel :laugh:

Rasbred skrev:men hvorfor er der ikke nogen billeder af nogen gode forlygter :naughty: :naughty: er sikker på at Jönsson og Svensson har nogen gode nogen :D

Og det har de begge to :cool:

Rasbred skrev:der kun gruppe billeder med bagdele på... hvad med nogen gruppeshots med forlygter :D evt langt lys :D

Lover højt og helligt, at der nok skal komme et par "gruppeshots" med fronten af begge de :se: Raketter :thumb:

Rasbred skrev:tænk hvis du aldrig så andet end bagdelen
Billede

Jamen det er jo udelukkende den som alle de andre ser på de to :se: Raketter :lol: :lol:

Men et ganske fint og indbydende eksemplar du her har fundet frem :lick: :lick:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Bo » 30. maj 2010 17:20

Bajerfan skrev:Det er helt vildt så velholdte de er. Ikke til at se at R32'eren er 7 år gammel da. En sand fryd for øjet. Øjnene endda :lick:

1000 tak for de meget pæne ord :thumb:

Hvad der passes godt på, holder også længere lyder det vist fra en meget klog person (mig) :wink:

Bajerfan skrev:Hvaaa, hvad er det for nogle ekstra lygter, du har monteret foran på Golfen?? Eller hvad er det?

Gætter lidt på at du tænker på dette billede?

Billede

Tro mig, jeg har måtte høre mangt og meget for min beslutning om at montere disse ekstralygter på Jönsson Raketten :laugh: :laugh:
Er jo mere end bare glad og begejstret for alt hvad der har med lys og lygter og gøre, og grundet minus med plads i motorrummet måtte de altså placeres foran ved nummerpladen.
Men kan de lyse konstant, eller kan de montro noget andet? :cool:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Bo » 30. maj 2010 17:50

Lantis skrev:Kan/vil kun sige at jeg blev lokket.

:lol: :lol:

Kan du så også lokkes når turen snart kommer til Svensson Raketten? Har da vist et par "Hella Rallye 3003" liggende på lager :wink:
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Lantis » 31. maj 2010 22:05

Bo skrev:
Lantis skrev:Kan/vil kun sige at jeg blev lokket.

:lol: :lol:

Kan du så også lokkes når turen snart kommer til Svensson Raketten? Har da vist et par "Hella Rallye 3003" liggende på lager :wink:

Hhmm Det må vi vist hellere lige drøfte over en kølig (jeg giver)

Det kan jo være at jeg bliver drukket så beruset, at jeg kommer til at sige ja.

Ps. kommer i her i weekenden. Hvis ja så har jeg et forslag til middagen (ikke pølser)
Lantis

Geografisk sted: Tune

Indlægaf Fabhund » 3. jun 2010 20:05

Fantastisk læsning Bo :thumb:
Blov endelig ved. Må indrømme at tiden til at surfe for tiden er nedafgående, så jeg har ikke fulgt alt for godt med.
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlægaf Bo » 5. jun 2010 10:35

Bajerfan skrev:Det er helt vildt så velholdte de er. En sand fryd for øjet. Øjnene endda :lick:

1000 tak for de meget pæne ord :thumb: Hermed et par billeder af motorrummet på Svensson Raketten (efter ca. 65.000 km) :beerchug:

Billede

Billede
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Svenning » 5. jun 2010 11:06

Hvordan rengør du dit - iøvrigt meget nydelige - motorrum??? :bow:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf Bo » 5. jun 2010 12:02

Svenning skrev:Hvordan rengør du dit - iøvrigt meget nydelige - motorrum??? :bow:

1000 tak :beerchug:

:offtopic: Tror dog, at plastic skjoldet der sidder under motoren på begge de :se: Raketter tager langt det meste/værste :thumb:

:ontopic: Jeg gør det jeg er bedst til = ingenting :wink: Rengøringen overlader jeg trygt til klargøringsfirmaet i Helsingborg.
Har vist på Jönsson Raketten en enkelt gang (for mange år siden) været i gang med pudseklud m.m.
Resultatet og ikke mindst tidsforbruget gjorde, at opgaven efterfølgende blev udliciteret :laugh:
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Fabhund » 9. jun 2010 18:53

:bow: :bow: :bow: :bow:
Jeg er uden ord, og jeg synes mit motorrum er præsentabelt......jeg skammer mig :redface:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

ForegåendeNæste

Tilbage til Biler