test

Er du også til en god rom?

Samt ALT andet der indtages. Mad, vin, øl m.m. Har du et godt link, en anbefaling af et velsmagende produkt eller en god opskrift? Så del endelig med os andre.

Re: Er du også til en god rom?

Indlægaf Bo » 3. jun 2010 22:53

Bo skrev:Synes at der mangler noget... :wink:

Med en særdeles stor risiko for at få ikke så få misundelige kommentarer fra Svenning :wink: samt en seriøs omgang private høvl fra Lotte :laugh: må jeg vist nok hellere præsentere det hemmelige indkøb

Kassen som nogen savler ganske meget over, beløb sig til (186,90 € - omregnet ca. 1.427,- :dk: )

Billede

Billede
tror vist nok desværre, at den kommer til at blive gemt godt væk uden at blive smagt :shock:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Svenning » 5. jun 2010 08:16

Bo skrev:Med en særdeles stor risiko for at få ikke så få misundelige kommentarer fra Svenning :wink: samt en seriøs omgang private høvl fra Lotte :laugh: må jeg vist nok hellere præsentere det hemmelige indkøb

Kassen som nogen savler ganske meget over, beløb sig til (186,90 € - omregnet ca. 1.427,- :dk: )

Billede

Billede

:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:
Er så så så så så så så misundelig... men rigtig god pris, hva'?? :greensmile:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf Bo » 5. jun 2010 15:48

Svenning skrev:Er så så så så så så så misundelig... men rigtig god pris, hva'?? :greensmile:

Tjow, en besparelse på minimum + 700 kr. kan man da vist ikke være utilfreds med :wink:
at begge de i forvejen gamle flasker nok forbliver plomberede og ældes med ynde, er så en helt anden sag
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Svenning » 5. jun 2010 16:06

Bo skrev:at begge de i forvejen gamle flasker nok forbliver plomberede og ældes med ynde, er så en helt anden sag

Nej, nej, nej... slip dem fri, og inviter os andre til :se:
:lol: :lol: :lol:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf Bo » 7. jun 2010 19:58

Svenning skrev:Nej, nej, nej... slip dem fri, og inviter os andre til :se:
:lol: :lol: :lol:

Aftale :thumb: :thumb:
altså den dag hvor surströmming bliver slettet som officiel delikatesse og hvor Systembolagets monopol bliver brudt :lol: :lol:
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Bo » 7. jun 2010 22:26

Tid til anmeldelse af et af de nyeste indkøb

Bacardi 8 Years

Billede

Farve :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar:

En noget lys og desværre også deraf, en lidt trist og kedelig anonym farve.

Duft :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar:

Sød (men ikke for sød) og "spritdunst" er der heldigvis kun ganske få spor af (men den er der altså). Synes dog at der anes et meget lækkert spor af vanilje og en del andre søde sager.

Smag :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar:

En behagelig rund (men igen, med lidt ganske skarpe kanter både her og der) samt en meget lang eftersmag.
En ganske god rom som burde tiltale alle dem, som ikke endnu har vænnet sig alt for meget til de runde bløde rom som f.eks. Ron Zacapa Centenario 23 Años!

Sandsynlighed for genkøb :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar:

Konklusion

Okay, her er absolut ikke tale om en rom i samme (bløde & runde) klasse som Ron Zacapa Centenario 23 Años men nørj, hvor er jeg dog bare meget mere end bare positivt overrasket.
Det er en lidt skarp rom, men den smager altså mere end bare særdeles godt :lick: :lick:
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Fabhund » 9. jun 2010 18:51

Bo skrev:
Bo skrev:Synes at der mangler noget... :wink:

Med en særdeles stor risiko for at få ikke så få misundelige kommentarer fra Svenning :wink: samt en seriøs omgang private høvl fra Lotte :laugh: må jeg vist nok hellere præsentere det hemmelige indkøb

Billede

Billede
tror vist nok desværre, at den kommer til at blive gemt godt væk uden at blive smagt :shock:

:respect: :respect:
Ser meget frem til at høre hvad du synes når der skal smagsprøves.
Imponerende køb
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlægaf Michael » 20. jun 2010 11:44

Hva så svenne, ingen der har taget hul på deres Etiqueta Negra endnu? :lick:
Rasbred skrev:har du fået leget med den bo ???
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Bo » 20. aug 2010 14:14

Captain Morgan Original Spiced Gold

Billede

Farve :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:

Farven i flasken ser mørk og indbydende ud, men når der hældes op i glasset lysner farven desværre en hel del.

Duft :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar:

Sød med en duft af... slik? :shock:

Smag :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar:

Rund med en krydret og lidt skarp kant. Eftersmagen er behagelig lang.

Sandsynlighed for genkøb :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:

Konklusion

Havde ikke tidligere hørt om denne rom, og var indledningsvis derfor meget skeptisk - grundet den lave pris (set til ca. 100,-) samt ikke mindst etiketten som umiddelbart indikerer, at der er tale om et lavprisprodukt der kan købes i den lokale Fakta eller Netto.
Men hold da op for en særdeles positiv overraskelse :shock: Var slet ikke forberedt på, at her ventede en rom som bare smager super godt. Kan snildt konkurrere med væsentligt dyrere og kendte mærker. Får hermed en klokkeklar anbefaling = prøv den :thumb:
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Rasbred » 20. aug 2010 14:30

MORGAN!!!!

Nu kan jeg være med i denne her tråd :D

Den har jeg godt nok drukket med af :P

Dog plejer jeg at være ret fuld når jeg drikker den :D også gerne med cola :P alt efter hvor fuld man er :P :clap:

men dagen derpå :ill: :ill: :ill: Den giver gode tømmermænd :ill:
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

ForegåendeNæste

Tilbage til Bacon, bajere og andet godt til ganen