test

Endomondo

Både for dem som er aktive, og for dem som ser på fra sidelinjen (sofaen).

Endomondo

Indlægaf Svenning » 8. maj 2010 10:05

Jeg fik anbefalet denne fantastisk app fra Schnitzer, og er faktisk blevet helt glad for den!
Jeg bruger den når jeg løber, fordi jeg alligevel har iPhonen med som mp3-afspiller, og så er det egentlig meget sjovt at man kan se sine ruter efterfølgende.
Tilmeld på Endomondo

Andre SK-brugere kunne melde sig her i tråden, så vi kan følge hinandens træning.
Personligt kan jeg sige at jeg er i fuld gang med de her så berømte livsstilsændringer som gerne skulle føre til et sundere liv, og mit personlige træningsmål for i år, er H.C. Andersen ½-maraton den 19. september i Odense... :thumb:

Kom glad og vær med alle jer andre, så går vi på Carlsens og får en post-½maraton øl eller 2 bagefter :clap: :clap:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Re: Endomondo

Indlægaf Schnitzer » 8. maj 2010 14:09

Godt du blev glad for anbefalingen Doctor !!

Jamen jeg er skam også selv ret glad for den. Dog har jeg lidt problemer med GPS delen i iPhonen eller manglende dækning her hvor jeg bor. Jeg synes ikke den måler min rute ret præcist, ja der kan endda mangle lidt af ruten efter endt workout..

Ellers en fed App ! :thumb: :thumb: :thumb: :popcorn: :santa: :director:
Schnitzer
Betonmesteren

Indlægaf Maggerholm » 8. maj 2010 14:14

Jeg er ikke den motionerende type, men har hentet RunKeeper (pro) til Iphone, og ud fra de updates de beskriver i deres nyhedsbrev, så er det også en ret omfattende app.

Det kunne være et alternativ til Endomondo.

Har ikke prøvet den på egen krop, da jeg bliver forpustet inden app'en er startet op. :wink:

Mvh Michael
Maggerholm

Indlægaf Rasbred » 8. maj 2010 14:22

jeg har det også

men synes det er synd at tage sin iphone med på en løbetur hvor man sveder osv osv.. tænk hvis det begynder at regne osv osv :D

jeg bruger istedet

http://www.loeberute.dk/Default.aspx

til at opmåle min løberute.
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

Tilbage til Sport & Aktiviteter