Så blev hun forårsklargjort
En meget beskidt skoda med sand og salt.
Det store arsenal blev fundet frem og gjort klar
Først to ture med højtryksrenser og kun vand for at bløde op samt fjerne det værste sand og skidt.
Herefter en tur med højtryksrenser og sæbe (forvask). Så igen skylning med højtryksrenser og vand.
Endnu en tur med med højtryksrenser og sæbe (forvask). Så igen skylning med højtryksrenser og vand.
Så to forvask i alt. Dette er kun fordi det er første hjemmevask efter vinteren.
Herefter masser af vand på fra slangen og en omgang håndvask.
Så var vasken klaret, og turen kom til at poppe hjelmen og lige rengøre lidt der, stor var chokket dog....
45min senere kunne jeg med lidt mere ro i sjælen nyde dette maskinrum:
Den opmærksomme læser har naturligvis spottet denne helligdag, jeg kan berolige med at jeg _har_ fixet det efterfølgende
Det var så næsten halvvejs
Rengøring af kabine og bagarum samt vinylopfrisker på udvendige panaler etc. Hold op de trængte
right...og endelig skal prinsessen da have sommersko på.
Sammen med skiftet blev kaliberne lidt vasket, ikke det hjalp det store, men lidt alligevel. De bliver malet igen når vi rammer de 20 grader :)
Sommerdækene var forinden blevet vasket og vasket og vasket og poleret samt fået vinyldækopfrisker.
Alle fire fælger vasket og poleret samt et fået dækopfrisker...gæt selv
uhmmm rene sko
Og monteret blev de.
Alt i alt en dejlig dag sammen med hende jeg elsker næstmest :)
Der var lige vel meget sol så jeg skulle dælme være hurtig med vaskeskindet.
Tid brugt (inkl. oprydning efterfølgende): 7 timer plus 4 timer for dækbehandlingen. Det giver en total på 11 timer...total afstresning