test

Honda CR-Z

ALT om biler. Såvel din egen som naboens. OBS! Du behøver absolut ikke være nærig med antallet af billeder.

Re: Ny Bil?

Indlægaf Rasbred » 8. aug 2010 19:53

Billede

Det ser bare mega godt ud :thumb:

godt nok mange knapper :D
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

Indlægaf Bo » 15. aug 2010 11:56

Fabhund skrev:Som lovet til de utålmodige, har jeg lige været ude og skyde. :)

Kender det særdeles godt - dem der er de første til at kræve, er som oftest også de sidste til at bidrage :wink: :laugh:

Fabhund skrev:Da den har fået Ditec skal jeg vente 10 dage endnu før jeg må vaske den (lakbehandlingen skal hærde først) :sad2:

10 dage? Det var da også godt nok noget af en sjat! Er det helt normalt ved en Ditec behandling?

Fabhund skrev:Så det eneste jeg har kunnet gøre er at voksbehandle fælgerne

Men så får de vel også en tur hver dag de næste 10 dage? :laugh:

Fabhund skrev:Billede

Der er da vist rigelig plads til + 20 rammer Slots Classic :laugh:

Skålformede sæder :lick: Giver de så meget støtte i siderne som billedet giver udtryk for?

Der er da vist en japansk ingeniør der efter at have drukket en flaske Sake, havde hånden godt og grundigt nede i skuffen med knapper og kontakter :shock:
Den var aldrig gået i det stok konservative Wolfsburg :laugh:

Billede

Der er godt nok fyldt op :shock: Er der plads så du selv kan skifte pærer, eller kræver det som på så mange andre biler et besøg på værkstedet?

LED kørelys :lick: Spotter jeg monstro Xenon i nærlyset? I så fald er det Bi-xenon altså også til fjernlyset?

Sidste billede viser hvor meget benplads der _ikke_ er ved bagsæderne

Men plads til to barnesæder er der da :wink: :laugh:
Eller "Svigermor, vi vil da hellere end gerne køre dig - men som du kan se er der jo desværre ikke plads til dig" :lol:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Fabhund » 17. aug 2010 17:09

Jeg har svaret i blåt, da det er temmeligt pillearbejde at skulle quote dig der har qoutet mig. Dovenskaben igen

Bo skrev:
Fabhund skrev:Som lovet til de utålmodige, har jeg lige været ude og skyde. :)

Kender det særdeles godt - dem der er de første til at kræve, er som oftest også de sidste til at bidrage :wink: :laugh:

Fabhund skrev:Da den har fået Ditec skal jeg vente 10 dage endnu før jeg må vaske den (lakbehandlingen skal hærde først) :sad2:

10 dage? Det var da også godt nok noget af en sjat! Er det helt normalt ved en Ditec behandling?
10 dage endnu. Der er 14 dages ikke røre ved lakken karantæne. Men i morgen :laugh:

Fabhund skrev:Så det eneste jeg har kunnet gøre er at voksbehandle fælgerne

Men så får de vel også en tur hver dag de næste 10 dage? :laugh:
hehe..faktisk er de blevet rengjort en gang :redface:

Der er da vist rigelig plads til + 20 rammer Slots Classic :laugh:

Skålformede sæder :lick: Giver de så meget støtte i siderne som billedet giver udtryk for?
Jeg synes man sidder helt eminemt i dem (og god støtte, når nu man leger ræs på de små veje i det østjyske), omend fruen ikke er supertilfreds med at passagersædet ikke kan hæves som det kunne i Skodaen.

Der er da vist en japansk ingeniør der efter at have drukket en flaske Sake, havde hånden godt og grundigt nede i skuffen med knapper og kontakter :shock:
Den var aldrig gået i det stok konservative Wolfsburg :laugh:
Ren Star Trek, and I'm loving it!

Billede

Der er godt nok fyldt op :shock: Er der plads så du selv kan skifte pærer, eller kræver det som på så mange andre biler et besøg på værkstedet?
Nu ligger landet heldigvis sådan at jeg har lavet en All inclusive serviceaftale med Honda, til 300,- om måneden. Det betyder at alt service koster gratis (300,- om måneden gratis).
Bonus er at viskere og pærer skiftes uden for service. :thumb: Bremseklodser/skiver er ligeledes inkluderet i denne all inclusive serviceaftale. Dæk er undtaget som det eneste.

LED kørelys :lick: Spotter jeg monstro Xenon i nærlyset? I så fald er det Bi-xenon altså også til fjernlyset?
Ohh yeah Xenon, har man først kørt med dette, kan det ikke undværes. HID lygterne er standard for CR-Z'en

Sidste billede viser hvor meget benplads der _ikke_ er ved bagsæderne

Der er masser af benplads, det er kun et spørgsmål om vilje :greensmile:

Men plads til to barnesæder er der da :wink: :laugh:
Eller "Svigermor, vi vil da hellere end gerne køre dig - men som du kan se er der jo desværre ikke plads til dig" :lol:
He, isofix er der et eller andet sted, men de kommer aldrig i brug. Ang. svigermor har jeg ingen kommentarer. Husk alt hvad der er findes på internettet lever evigt.
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlægaf Bo » 20. aug 2010 10:10

Jeg synes man sidder helt eminemt i dem (og god støtte, når nu man leger ræs på de små veje i det østjyske), omend fruen ikke er supertilfreds med at passagersædet ikke kan hæves som det kunne i Skodaen.

Så må du da vise dig som en sand gentleman, og lade fruen indtage førerpladsen :laugh:

Billede

Nu ligger landet heldigvis sådan at jeg har lavet en All inclusive serviceaftale med Honda, til 300,- om måneden. Det betyder at alt service koster gratis (300,- om måneden gratis).
Bonus er at viskere og pærer skiftes uden for service. :thumb: Bremseklodser/skiver er ligeledes inkluderet i denne all inclusive serviceaftale. Dæk er undtaget som det eneste.

Det vil sige at du når som helst kan svinge ind på værkstedet for at få skiftet vinduesviskere og pærer?

Ohh yeah Xenon, har man først kørt med dette, kan det ikke undværes. HID lygterne er standard for CR-Z'en

Prøver lige igen :wink: Er det Bi-xenon, altså hvor fjern og nærlys er samlet i en pære - eller er fjernlyset forsynet med en separat xenon eller halogenpære?
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Fabhund » 24. aug 2010 12:24

Bo skrev:Så må du da vise dig som en sand gentleman, og lade fruen indtage førerpladsen :laugh:

Det vil sige at du når som helst kan svinge ind på værkstedet for at få skiftet vinduesviskere og pærer?

Prøver lige igen :wink: Er det Bi-xenon, altså hvor fjern og nærlys er samlet i en pære - eller er fjernlyset forsynet med en separat xenon eller halogenpære?

1) ehhh, det har jeg lidt svært ved. Men det er da sket et par gange :wink:
2) yes sir, beklager hvis det ikke var beskrevet bedre
3) Ups, det overså jeg. Det er ikke Bi-xenon....desværre :smile2:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Re: Honda CR-Z

Indlægaf Fabhund » 6. dec 2010 23:42

Det er ikke uden stolthed, at jeg kan præsentere at Z'tten nu også fik tildelt (4. titel på 4 uger)

Top Gears green car award
http://www.topgear.com.ph/news//honda-c ... f-the-year

:drool: :headbang3: :beerchug: :hello: :razz: :-) :fullstar: :thumb: :loco: :dk: :bow: :weee: :king: :respect:

De tre andre titler....indtil videre er:
Japan's Car of the Year (det er nu nok den største)
Green Awards' Best Sports Car
Eco Gadget of the Year
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Indlægaf Fabhund » 24. mar 2011 11:03

snippet fra hvad har du købt i dag tråden

Svenning]Men rengøreingen af denne fælge holdt mig tilbage.
:shock: :shock: :shock: Kan jeg dæwleme godt forstå.... omend, det var en grund til at købe en elektrisk tandbørste :lol: :lol:

Har du overvejet OZ Superleggera i rød;
Billede

Syntes det er en megaflot fælg - har faktisk overvejet den til fruens lille (røde) Citröen C1 :thumb:
[/quote]

[quote="Fabhund skrev:
Tak for input det er sgu rart!

Den er meget fed, men jeg synes ikke jeg kan finde den som 17" i 7" bredde.
Det er de de 7" der begrænser feltet en del.

Men rød...mmmmm tror lige jeg skal hjem og lege med lidt amatørbilleder for at se hvordan det ser ud på en CR-Z :)

Måske skulle vi hoppe over i biltråden :)
viewtopic.php?f=40&t=246

Note: jeg har bedt daekvognen om at trykke på pause. :)
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Indlægaf Bo » 25. mar 2011 10:54

Fælgen er fed - men er ikke helt overbevist om hvor heldigt den røde version vil tage sig ud på en hvid bil.
Poster du lidt Photoshop billeder, så vi kan se et par prøver på det mulige resultat?
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Fabhund » 26. mar 2011 09:20

Vil forsøge, men weekenden bliver noget klemt, skal til hifi weekenden med vennerne klokken 12 og er først tilbage søndag eftermiddag.

Til orientering har jeg dog sat en del firmaer igang med med min første fælgevalg som 7" i bredde. Altså MAK XLR Ice Black Alufælge 17x7 5x114,3 ET:45
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Foregående

Tilbage til Biler