Fabhund skrev:Som lovet til de utålmodige, har jeg lige været ude og skyde. :)
Fabhund skrev:Da den har fået Ditec skal jeg vente 10 dage endnu før jeg må vaske den (lakbehandlingen skal hærde først)
Fabhund skrev:Så det eneste jeg har kunnet gøre er at voksbehandle fælgerne
Fabhund skrev:
Fabhund skrev:
Fabhund skrev:
Fabhund skrev:
Fabhund skrev:
Fabhund skrev:
Sidste billede viser hvor meget benplads der _ikke_ er ved bagsæderne
Bo skrev:Fabhund skrev:Som lovet til de utålmodige, har jeg lige været ude og skyde. :)
Kender det særdeles godt - dem der er de første til at kræve, er som oftest også de sidste til at bidrageFabhund skrev:Da den har fået Ditec skal jeg vente 10 dage endnu før jeg må vaske den (lakbehandlingen skal hærde først)
10 dage? Det var da også godt nok noget af en sjat! Er det helt normalt ved en Ditec behandling?
10 dage endnu. Der er 14 dages ikke røre ved lakken karantæne. Men i morgenFabhund skrev:Så det eneste jeg har kunnet gøre er at voksbehandle fælgerne
Men så får de vel også en tur hver dag de næste 10 dage?
hehe..faktisk er de blevet rengjort en gangFabhund skrev:
Der er da vist rigelig plads til + 20 rammer Slots ClassicFabhund skrev:
Skålformede sæder Giver de så meget støtte i siderne som billedet giver udtryk for?
Jeg synes man sidder helt eminemt i dem (og god støtte, når nu man leger ræs på de små veje i det østjyske), omend fruen ikke er supertilfreds med at passagersædet ikke kan hæves som det kunne i Skodaen.Fabhund skrev:
Der er da vist en japansk ingeniør der efter at have drukket en flaske Sake, havde hånden godt og grundigt nede i skuffen med knapper og kontakter
Den var aldrig gået i det stok konservative Wolfsburg
Ren Star Trek, and I'm loving it!Fabhund skrev:
Der er godt nok fyldt op Er der plads så du selv kan skifte pærer, eller kræver det som på så mange andre biler et besøg på værkstedet?
Nu ligger landet heldigvis sådan at jeg har lavet en All inclusive serviceaftale med Honda, til 300,- om måneden. Det betyder at alt service koster gratis (300,- om måneden gratis).
Bonus er at viskere og pærer skiftes uden for service. Bremseklodser/skiver er ligeledes inkluderet i denne all inclusive serviceaftale. Dæk er undtaget som det eneste.Fabhund skrev:
LED kørelys Spotter jeg monstro Xenon i nærlyset? I så fald er det Bi-xenon altså også til fjernlyset?
Ohh yeah Xenon, har man først kørt med dette, kan det ikke undværes. HID lygterne er standard for CR-Z'enFabhund skrev:
Sidste billede viser hvor meget benplads der _ikke_ er ved bagsæderne
Der er masser af benplads, det er kun et spørgsmål om vilje
Men plads til to barnesæder er der da
Eller "Svigermor, vi vil da hellere end gerne køre dig - men som du kan se er der jo desværre ikke plads til dig"
He, isofix er der et eller andet sted, men de kommer aldrig i brug. Ang. svigermor har jeg ingen kommentarer. Husk alt hvad der er findes på internettet lever evigt.
Fabhund skrev:
Skålformede sæder Giver de så meget støtte i siderne som billedet giver udtryk for?
Jeg synes man sidder helt eminemt i dem (og god støtte, når nu man leger ræs på de små veje i det østjyske), omend fruen ikke er supertilfreds med at passagersædet ikke kan hæves som det kunne i Skodaen.
Fabhund skrev:
Der er godt nok fyldt op Er der plads så du selv kan skifte pærer, eller kræver det som på så mange andre biler et besøg på værkstedet?
Nu ligger landet heldigvis sådan at jeg har lavet en All inclusive serviceaftale med Honda, til 300,- om måneden. Det betyder at alt service koster gratis (300,- om måneden gratis).
Bonus er at viskere og pærer skiftes uden for service. Bremseklodser/skiver er ligeledes inkluderet i denne all inclusive serviceaftale. Dæk er undtaget som det eneste.
Fabhund skrev:
LED kørelys Spotter jeg monstro Xenon i nærlyset? I så fald er det Bi-xenon altså også til fjernlyset?
Ohh yeah Xenon, har man først kørt med dette, kan det ikke undværes. HID lygterne er standard for CR-Z'en
Bo skrev:Så må du da vise dig som en sand gentleman, og lade fruen indtage førerpladsen
Det vil sige at du når som helst kan svinge ind på værkstedet for at få skiftet vinduesviskere og pærer?
Prøver lige igen Er det Bi-xenon, altså hvor fjern og nærlys er samlet i en pære - eller er fjernlyset forsynet med en separat xenon eller halogenpære?
Svenning]Men rengøreingen af denne fælge holdt mig tilbage.
Kan jeg dæwleme godt forstå.... omend, det var en grund til at købe en elektrisk tandbørste
Har du overvejet OZ Superleggera i rød;
Syntes det er en megaflot fælg - har faktisk overvejet den til fruens lille (røde) Citröen C1
[/quote]
[quote="Fabhund skrev:Tak for input det er sgu rart!
Den er meget fed, men jeg synes ikke jeg kan finde den som 17" i 7" bredde.
Det er de de 7" der begrænser feltet en del.
Men rød...mmmmm tror lige jeg skal hjem og lege med lidt amatørbilleder for at se hvordan det ser ud på en CR-Z :)
Måske skulle vi hoppe over i biltråden :)
viewtopic.php?f=40&t=246
Note: jeg har bedt daekvognen om at trykke på pause. :)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster