Fabhund skrev:Hmmm det lyder skummelt, og ikke mindst røvirriterende
Har du ikke brokket dig til p-watch, der må da være et eller andet galt med det?
Er det konstant det er foran "tiden" eller er det på udvalgte steder?
Jeg har læst at den (tidligere versioner, måske også denne)kan have problemer ved høje bygninger.
Jeg aner ikke hvad premium står for. Så vidt jeg kan se er det deres nyeste version. Den blev valgt fordi den var hvid
Jeg havde overvejet Jacob jensens version, men synes den er for chubby klump, og så synes jeg det ville være lidt underligt at have en jacob jensen dims i bilen.
Fordelen er at den er batteri drevet og man derfor slipper for monteringsbøvlet (p-watch)
Ja den Jacob Jensen er nemlig en "Chubby klump".
Ligner en røgalarm.
Mange siger at det, at stille sig efter vibrationerne ikke fungerer korrekt.
Andre siger, at det er P-watch modellerne der er problemer med.
Men P-Watch garanterer at man slipper for bøder, hvis blot den er monteret korrekt.
Har ikke brokket mig endnu, da jeg lige skal have nærlæst manualen for om det med at stille sig selv efter signal kan slås fra og til.
Man skulle tro at en dims der stiller sig selv, og desuden kun har en knap skulle være problemfri, og lige til at gå til.
Men der er kombinationer som som at holde knappen inde, om der er tænding på eller ej eller op til 30 sek efter man har slukket bilen osv.
Jeg fik min monteret af en på et stort Mercedes værksted, men det var "efter fyraften", og han hægtede den blot på nogle ledninger der gik til radioen, så jeg er lidt nervøst for om det kvalificerer til "korrekt montering".
Og det er jeg ret træt af.
At det så også medført udfald af lyden fra højre fronthøjttaler, når radioen spiller er også surt.
Så han skal have kigget på det igen.
Hvis jeg stiller uret præcist kommer det stilel og roligt mere og mere foran.
Siden marts har jeg stillet den to gange, senest for nyligt, og senest var den 10min foran, første gang var den i hvert fald minimum 5min foran.
Er den rigtig hvid eller bare sølvfarvet.
Da jeg købte var der den med mørk grå/sort og sølv "ring", og den der var modsat.
Jeg valgte den mørke (mest fordi det var den eneste der var i den butik, hvor jeg faldt over den til 550kr, istedet for 899kr.
Mvh Michael