test

Spiritus

Samt ALT andet der indtages. Mad, vin, øl m.m. Har du et godt link, en anbefaling af et velsmagende produkt eller en god opskrift? Så del endelig med os andre.

Re: Spiritus

Indlægaf Svenning » 16. apr 2010 15:45

Officiel SK-bryg, eller???;

Billede

:lol:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf Bo » 17. apr 2010 00:02

Svenning skrev:Billede

Godkendt herfra uden nogen som helst forbehold :thumb: :thumb: :thumb:
Har ikke googlet endnu, og ved faktisk ikke hvad flaskerne indeholder :wink:

Bonus information: På :se: betyder Buller støj eller larm. Måske derfor jeg fik dette kælenavn som barn, og i dag konstant søger efter nye måder at få de to :se: Raketter til at lyde af mere? :laugh:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf CFN » 3. mar 2011 22:55

Der er ikke nogen som er faldet over Galliano's Amaretto, vel? Jeg har ledt med lys og lygte efter den, men den skulle efter sigende ikke forhandles i Danmark, ifølge Oscar hos Sprit & Co.
Eventuelle links til velassorterede tyske/engelske/andre EU netbutikker, som sælger spiritus er også velkomne :)

Billede
Brugeravatar
CFN

Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ.

Indlægaf Bo » 4. mar 2011 12:32

Har lige undersøgt hos http://www.systembolaget.se og her findes den desværre ikke. Der kommer to andre varianter frem ved søgning på navnet Galliano

Kan ud fra dette link fra 2008 se at den blev varmt anbefalet.
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf CFN » 4. mar 2011 18:35

Jeg blev også anbefalet at kigge på Luxardo Amaretto, hvis jeg ikke fandt den anden. Jeg vil dog allerhelst have fat i Galliano'en da det er til min mor, som sidste smagte den på en familieferie i Italien engang i midten af 1980'erne, og stadig taler om den. Det kan man jo næsten ikke stå for :smile2:
Brugeravatar
CFN

Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ.

Foregående

Tilbage til Bacon, bajere og andet godt til ganen