test

Lygte tråden :)

Vis os din samling. Hvad enten det er film, frimærker, lommelygter, vin eller ølkapsler. OBS! Du behøver absolut ikke være nærig med antallet af billeder.

Re: Lygte tråden :)

Indlægaf Bo » 4. dec 2010 18:57

Rasbred skrev:Og fede billeder :thumb:

1000 tak R :beerchug:

Rasbred skrev:Er dog ikke sikker på ideen med TK45...

Og det var jeg faktisk heller ikke selv til at starte med :shock: Det var vel nok nærmere et forsøg på at afprøve en anden producent end Led Lenser der gjorde at Fenix blev besøgt :thumb:

Rasbred skrev:Det er vel bare 3 lygter sat sammen i en... Det ville vel give det samme at tape 3 p7 sammen.. eller er linserne på TK45 synkroniseret til at give en samlet lys ?

TK 45 giver et sindsygt godt lys - ingen tvivl om det - men det er for bredt og jeg savner 100 % at jeg selv manuelt kan justere spredningen.

Rasbred skrev:ville det ikke give mere lys med en store linse også en motherfucker diode ?

Ingen anelse - måske spørgsmålet skulle gives videre til http://www.dioder.dk
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Fabhund » 9. dec 2010 19:07

Jeg jagter en god lygte til som julegave til den gamle.
Jeg har selv en P14 som jeg er sindsyg glad for. Jeg kan bare ikke huske hvor ###### jeg har købt den?

Hvor har I købt jeres, og nogle I vil anbefale. Det vigtigste ligenu er hurtig levering :wink:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlægaf Bo » 9. dec 2010 21:34

Fabhund skrev:Jeg jagter en god lygte til som julegave til den gamle

Har du et forventet prisniveau på julegaven?

Fabhund skrev:Jeg har selv en P14 som jeg er sindsyg glad for. Jeg kan bare ikke huske hvor ###### jeg har købt den?

Kan se at din egen LL P14 er en del længere end mine egne favoritter LL P7 og LL M7. Er det ikke størrelsen der er vigtig eller afgørende, vil jeg til enhver tid pege på mine egne favoritter - og i særdeleshed på de nye fede funktioner i LL M7

(LL P14 står pt. i 54,99 £ LL P7 47,99 £ LL P7 inkl. en LL P3 54,99 £ samt LL M7 57,99 £)

Fabhund skrev:Hvor har I købt jeres, og nogle I vil anbefale

Dovne (Fab)hund - kig venligst lige på forrige side i tråden :wink: :lol:
Husk dog på, som Rasbred også har skrevet tidligere, at lygterne fra Led Lenser ikke er vandtætte som lygterne fra f.eks. Fenix er.

Fabhund skrev:Det vigtigste ligenu er hurtig levering :wink:

Bestilte mine den 21.09.2010 via http://www.torchdirect.co.uk og modtog dem den 28.09.2010 :thumb:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Fabhund » 9. dec 2010 23:41

Bo skrev:Kan se at din egen LL P14 er en del længere end mine egne favoritter LL P7 og LL M7. Er det ikke størrelsen der er vigtig eller afgørende, vil jeg til enhver tid pege på mine egne favoritter - og i særdeleshed på de nye fede funktioner i LL M7

Well, os der også er født med meget store hænder vil jo helst holde en stor lygte, ellers gir det bare fingerkrampe :moon:

Bo skrev:(LL P14 står pt. i 54,99 £ LL P7 47,99 £ LL P7 inkl. en LL P3 54,99 £ samt LL M7 57,99 £)
Bestilte mine den 21.09.2010 via http://www.torchdirect.co.uk og modtog dem den 28.09.2010 :thumb:

Tror jeg bestiller ved ovenstående og tar pakken med LL P7 og LL P3, derudover får man en "gratis" Silverpoint 9 LED Torch (ved køb ver £50)
ps, havde skam læst hele tråden, men det kunne jo tænkes at der var andre gode shops end torchdirect. :santa:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Foregående

Tilbage til Samlinger