test

Telia stinker...

Her er der plads til alt det, som ikke finder plads i de andre kategorier. Og det er vist en hel del...

Telia stinker...

Indlægaf Bo » 24. nov 2010 20:59

Telia stinker
Okay - det er heldigvis sjældent at jeg sådan kommer med så kraftfuldt et udbrud - men jeg mener altså at min påstand holder mere end 100 %

Skiftede for en uges tid siden fra Telia (gennem ca. 2 år) til Bibob - som benytter Telenor som operatør- Her ses min erfaring som er baseret på intensivt brug i alle de nævnte områder

:dk: Amager, Glostrup, Herlev, Kastrup og København

:se: Lund, Malmö, Svalöv

Telia GSM dækning indendørs i :dk: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Telia GSM dækning udendørs i :dk: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Telia 3G dækning indendørs i :dk: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Telia 3G dækning udendørs i :dk: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:

Telia GSM dækning indendørs i :se: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Telia GSM dækning udendørs i :se: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Telia 3G dækning indendørs i :se: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Telia 3G dækning udendørs i :se: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:

Med en uges tid med Bibob (Telenor) er erfaringen denne

Bibob GSM dækning indendørs i :dk: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Bibob GSM dækning udendørs i :dk: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar:
Bibob 3G dækning indendørs i :dk: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Bibob 3G dækning udendørs i :dk: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar:

Bibob GSM dækning indendørs i :se: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Bibob GSM dækning udendørs i :se: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar:
Bibob 3G dækning indendørs i :se: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar: :emptystar:
Bibob 3G dækning udendørs i :se: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :emptystar: :emptystar:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Re: Telia stinker...

Indlægaf Fabhund » 25. nov 2010 09:14

Det ser ikke godt ud.....

Jeg har 3 som ud over nogle enkelte sorte huller i DK virker upåklageligt. Det er interessant at kører fra Århus til CPH mens man streamer musik hjemmefra via 3G. Der er musik næsten hele vejen.

Et andet sted hvor der er ingen dækning er overhovedet er på et af firmaets toiletter. Så snart man sætter sig for at slappe lidt af og lege lidt med iphonen er der intet net overhovedet. Når man forladet det bette rum er der signal igen. Konspirationsteorien går på at dette er testlokale for firmaets forsøg på at implemetere faraday bur i bixen. :wink:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Re: Telia stinker...

Indlægaf Bo » 25. nov 2010 18:16

Fabhund skrev:Det ser ikke godt ud.....

Tro mig - jeg underdriver på ingen som helst måde :xmark:

Telias mobil og 3G dækning stinker i såvel :dk: som :se: Er lidt overrasket over, at jeg er den eneste på SK der har disse utroligt dårlige erfaringer.

Fabhund skrev:Jeg har 3 som ud over nogle enkelte sorte huller i DK virker upåklageligt

3 bliver nok også den næste operatør der skal testes. De har jo en super fornuftig politik hvad angår samtaler fra :dk: til :se: og omvendt :thumb: :thumb: Noget de andre nordiske operatører snarest kunne lære en hel del af :xmark:

Fabhund skrev:Et andet sted hvor der er ingen dækning er overhovedet er på et af firmaets toiletter. Så snart man sætter sig for at slappe lidt af og lege lidt med iphonen er der intet net overhovedet. Når man forladet det bette rum er der signal igen. Konspirationsteorien går på at dette er testlokale for firmaets forsøg på at implemetere faraday bur i bixen. :wink:

:lol:
Virker særdeles bekendt på en noget sær måde :laugh: Havde dog aldrig dette problem i det gamle firma - altså før jeg fik iPhone :wink:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Tilbage til Overflødighedshornet