test

Hvad købte du i dag?

Her er der plads til alt det, som ikke finder plads i de andre kategorier. Og det er vist en hel del...

Re: Hvad købte du i dag?

Indlægaf Bo » 10. jan 2011 18:29

Maggerholm skrev:Kan den vurdering stå alene?

Ups! Fik vist afsluttet lidt brat = der kom desværre andre ting i vejen midt i indlægget :banghead: Lover naturligvis at skrive lidt yderligere om indkøbet :thumb:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Fabhund » 10. jan 2011 20:55

En badevægt....

Efter rygestoppet er det som at min vægt er kravlet noget kun i vejret, så nu skal der holdes lidt mere styr på den.
Et styk. Withing vægt.
Billede
Købt af en ven, der fik to i julegave.

Den er meget sød. Wireless naturligvis. Mulighed for automatisk genkendelse af op til otte personer. Måler vægt, fedtmasse samt udregner BMI. Alt sendes så wireless til din egen portal på nettet (via din router selvfølgelig :) )
Her kan man se alle data i detaljer og som historik.

Det skal nok blive godt, og jeg skal vejes to gange om dagen bare fordi det er sjovt at se badevægten sende resultatet afsted.
Nååå ja der findes selvfølgelig også som en app til iphone...det er så skide smart. :thumb:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlægaf Michael » 11. jan 2011 23:19

Eftersom jeg fik en kaffekværn i julegave, tænkte jeg det var smart at investere i en kaffegadget. Så jeg fik givet mig selv en Aeropress inkl. 250 gr nyristet kaffe fra Risteriet.dk (http://www.risteriet.dk/produkter/Gadgets_og_rejsemodeller/AeroPress.html), til den nette pris af 295 kr. plus forsendelse.

Billede

Hvor er det bare en fantastisk dims. Skal nok holde mig hen indtil der er råd til en Racilio maskine :-)
Rasbred skrev:har du fået leget med den bo ???
Brugeravatar
Michael

Indlægaf Svenning » 13. jan 2011 18:20

Svenning skrev:Update følger naturligvis!! :thumb:

Og her kommer den;
Fantastisk lys der er i de pærer!!
Lysstyrken på 3W-pærerne er væsentlig over sammenligningsgrundlaget, en 30-35W halogen.
6W-pærerne virker dog ikke nær så kraftige som man kunne forvente, men alt i alt OK.
Da vi har LK Fuga touch lysdæmpere, er vi desværre nødt til at skifte nogle dæmpere til skyde-modellen, da touch-modellen ikke kan trække den lave belastning desværre :shock:
Men da vi trods alt hellere vil have LED-pærerne, og som sådan godt kan leve med skyde-dæmperne, blev idag indkøbt;

Billede
Via Wattoo til kr. 357,25 per styk :cry:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf Maggerholm » 13. jan 2011 20:44

Jeg kom til at købe en AR.Drone, som blev modtaget idag.
Jeg købte et ekstra batteri med, så jeg i det mindste har til ca 25mins flyvning af gangen.

Så må vi se hvor lang tid der går, inden jeg får smadret den.

Måske jeg når, at få udfordret Fabhund til en dogfight, inden jeg får fløjet den i sænk. :smile2:

Mvh Michael
Maggerholm

Indlægaf Bo » 17. jan 2011 19:48

Fabhund skrev:Et styk. Withing vægt.
Billede

Godt at vægten på billedet vises i pund og ikke i kilo :laugh:

Fabhund skrev:Købt af en ven, der fik to i julegave

Ja - hvis man har brug for to eksemplarer, så er der vist tale om en ganske seriøs overvægt :shock: Spøg til side, hvad gav du og hvad er markedsprisen på den og er den lige så (i min verden usmart) højglans polereret som billedet viser?
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Indlægaf Fabhund » 17. jan 2011 20:13

Jeg mener den ligger på omkring 1200/1300,-. DKK
Ja den er højglanspoleret, men den tar slet ikke imod de fedtede fødder (eller også er mine fødder bare ekstrem tørre). Jeg har oplever ikke problemer med overfladen.

Men vi er glade for den, og den kan kun anbefales.
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Indlægaf Svenning » 18. jan 2011 13:19

Bo skrev:
Fabhund skrev:Et styk. Withing vægt.
Billede

Godt at vægten på billedet vises i pund og ikke i kilo :laugh:

Det kommer da mere bag på mig at en iPhone vejer så meget!!! :shock: :shock: :shock:
Bo skrev:Dåsen får :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar: :fullstar:
Brugeravatar
Svenning
Moderator

Geografisk sted: Middleearth a.k.a. Odense

Indlægaf Fabhund » 18. jan 2011 13:54

:lol: :lol: :lol: :lol: en af de bedre i meget lang tid....tak for det :thumb:
Brugeravatar
Fabhund
Site Admin

Indlægaf Bo » 19. jan 2011 14:13

Svenning skrev:Billede
Det kommer da mere bag på mig at en iPhone vejer så meget!!! :shock: :shock: :shock:

Nu er det jo også en iPhone 3GS der vises på billedet - en iPhone 4 vejer altså en hel del mindre :lol: :lol: :lol:
Opgrader nu Svenning :wink:
Brugeravatar
Bo
Site Admin

ForegåendeNæste

Tilbage til Overflødighedshornet