test

Indkøb ved Dialife.dk

Har du en god eller dårlig erfaring med en forhandler, så del din oplevelse med os andre.

Indkøb ved Dialife.dk

Indlægaf Rasbred » 29. jun 2010 09:24

Har netop handlet med Dialife.dk

bestilte ved dem den 24 juni og har den 28 juni modtaget det.. og det er vel og mærke over en weekend..

så super hurtigt service..

:thumb: til dem..

så nu er jeg 16 poser skittles rigere :respect:
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

Re: Indkøb ved Dialife.dk

Indlægaf Bo » 29. jun 2010 18:13

Fint med en (omend noget kort) anmeldelse. Sætter særdeles stor pris på at forhandlere anmeldes på SK. Uanset om indkøbet er stort eller lille eller forhandleren for den sags skyld - det kunne jo være at at man selv en dag skulle købe ind samme sted, og så stoler jeg altså en hel del mere på en anmeldelse foretaget af en bruger på SK fremfor diverse tilfredsheds sites eller oplysninger fundet via diverse søgemaskiner.

:thumb: :thumb:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Re: Indkøb ved Dialife.dk

Indlægaf Rasbred » 29. jun 2010 18:35

Bo skrev:Fint med en (omend noget kort) anmeldelse. Sætter særdeles stor pris på at forhandlere anmeldes på SK. Uanset om indkøbet er stort eller lille eller forhandleren for den sags skyld - det kunne jo være at at man selv en dag skulle købe ind samme sted, og så stoler jeg altså en hel del mere på en anmeldelse foretaget af en bruger på SK fremfor diverse tilfredsheds sites eller oplysninger fundet via diverse søgemaskiner.

:thumb: :thumb:

hehe synes bare ikek der var så meget at skrive når handlet er gået som smurt :D

Men helt enig.. hvis nettet siger noget og mine venner og bekendte siger noget andet.. så lytter jeg ikke til nettet.....
Mvh Rasmus
Brugeravatar
Rasbred

Geografisk sted: 7800 Skive

Tilbage til Forhandlere