Hej.
Kunne godt have smidt det i "iPad, iPhone og iPod Touch (tips til Applikationer m.m.)" men synes det ville være snyd hvis den forsvinder i mængden af indlæg i den tråd..
så derfor en særskilt tråd..
Jeg har netop fået øjnene op for dette program. Remotex Itunes link her itms://itunes.apple.com/us/app/remotex- ... 63379?mt=8
Koster sølle små 12 kr. der er dog bud på det lige nu til 6 kr. så super godt program til næsten ingen penge.
Det understøtter Mulititask i iOS4
Det er et program som virker via Wlan og eftersom det er wlan så er der ingen begrænsning på rækkevidde. så det virker i hele stuen.
Man kan endda hvis ens computer understøtter Wake-on-Lan tænde og slukke sin computer. så hvis man har en computer som afspille henne ved tvet, så tænde og slukke den uden at skulle hen og tænde computeren. super fed funktion.
Det kræver lige man installere et server program på computeren.. men når det er gjort så kører det super godt. det fylder kun 498 kb. og bruger kun 1 mb af ens hukommelse for at kører.
jeg bruger den sammen med min Asrock ION 330HT. Der er det super lækkert.
det er muligt at styrer 18 forskellige programmer via sin iphone/ipod.
De programmer er som følger :
MS Windows Media Player (version 11)
FOOBAR2000
JET AUDIO
Winamp
XBMC
AIMP2
GOM AUDIO
MS Power point (version 2003/2007)
GOM Player
KM Player
Daum Pot Player
TOK Player
Choco Player
Windows Media Center(Vista/7)
POWER DVD
VideoLan VLC Media Player
iTunes - Music
Media Player Classic - Home Cinema
Jeg har ikke oplevet nogen bugs eller lign endnu.. det virker bare
Også lidt billeder af herligheden
Her er det windows media player som er igang
og med mus
og med menu knapper
så for at skifte program så trykker man på det WMP ikon i toppen så kan man skifte til et af de 18 programmer som programmet pt understøtter, man kan også ændre på rækkefølgen i options, hvis man synes der skal være ændre programmer som ligger først
flere programmer
flere programmer
hvis man trykker på den røde prik oppe i det ene hjørne. så kommer man ind i serversettings
her kan man trykker på ens PC også tænde/slukke osv
Options
Her kan man fjene eller ændre rækkefølgen på ens genvejsknappen i det program man bruger
Winamp knapper
Itunes
VLC
Jeg kan slet ikke få armene ned igen :D det har gjort min media pc oplevelse komplet :D så slipper jeg for at have tastatur og mus og alt muligt andet gøgl fremme. kan klare det hele fra mobilen nu :) og uden at skulle bruge 180 kr på logmein...
5 ud af 5 stjener fra mig :)