test

Gratis e-mail klient?

ALT om Apple og PC relaterede produkter.

Gratis e-mail klient?

Indlægaf Bo » 4. mar 2011 13:01

Er faldet over Mozilla Thunderbird - men er der andre gode alternativer der bør overvejes :question:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Re: Gratis e-mail klient?

Indlægaf CFN » 4. mar 2011 17:51

Ikke hvis du spørger mig. Thunderbird har jeg brugt siden Netscape Mail blev begravet for snart maaaange år siden, og den kører bare helt og aldeles upåklageligt.
Brugeravatar
CFN

Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ.

Indlægaf stallemanden » 5. mar 2011 19:25

Da jeg benytter Outlook på job, må jeg erkende at min søgen altid har været forgæves.
Jeg tænker her, på min søgen efter en gratis mail-klient der.

Der findes ganske enkelt ikke nogen klient der kan det outlook kan.
Den helt store force oplever man så godt nok også, når Outlook benyttes i forbindelse med MS Exchange servere.

Så for mig, er brugen af klienter til mail MEGET begrænset, i det private.
Men skal jeg have fat i en, må jeg erkende at Thunderbird er et godt valg.

Er man til det lidt mere gejlede, er Windows Live Mail et ok valg, men Thunderbird vinder klart.
stallemanden

Indlægaf Bo » 13. mar 2011 20:21

Fedt med tilbagemeldinger :beerchug:
Har pt. to licenser til Outlook 2007 installeret, men kigger - efter jeres positive indlæg - lidt mere indgående på Thunderbird til de resterende maskiner i husstanden :thumb:
Bosat i :se: på 9. år (ved ikke lige hvad der skulle få mig til at flytte tilbage til :dk: igen)
Brugeravatar
Bo
Site Admin

Geografisk sted: Söderåsen, Sverige

Indlægaf Akvavit » 14. mar 2011 22:56

Jeg har faaet fingre i Office 2010 - og maa sige at Outlook 2010 pt. er min favorit.

Jeg har ellers haft Thunderbird i en del aar, men tror at MS denne gang har ramt plet, det koerer bare. Det samme gaelder resten af office pakken, der er ved at komme styr paa sagerne, saa det er rart at de fra tid til anden lytter til deres brugere.

Men ud over Thunderbird, har jeg leget med foelgende:

Peagasus
Alpine
Seamonkey

Samt nogle flere, jeg ikke kan huske - faelles for dem alle er at de er ok, men ikke gennemfoerte nok til at jeg mener de kan slaa Outlook 2010, eller Thunderbird.

Bruger Lotus Notes 8.5 paa arbejdet (IBM er hysteriske med det knald) - og det er forfaerdeligt!
Brugeravatar
Akvavit

Geografisk sted: Dublin

Tilbage til Apple & PC