Fabhund skrev:Uuuuh, og jeg skal til san francisco i september, hvis man nu er heldig er den på hylderne der
Fabhund skrev:10 års jubilæm, og hvad fik man af firmaet?
Parrot AR-Drone, hvor fedt er det ikke lige
Jeg har fløjet lidt med den, man skal lige vænne sig til styringen. Det virker forholdvis meget nemt, men jeg skal vist øve mig noget mere. Det fede er at når man slipper touchknapperne på iphone appen, så svæver den bare.
Største ulempe er at der er ca. 12 minutters flyvetid og 1½ times opladning. Jeg skal vist have fundet et eller to batterier mere
Den er sindsyg cool
Fabhund skrev:Det kunne være total spas med en battle
Ude på arbejdet havde en kollega købt den i Frankrig, det var vist det billigste sted han kunne finde. (amazon.fr?)
Amazon.de har dem vist også.
Jeg mangler dog noget mere plads. Stuen og køkken/alrummet er pludseligt ikke så stort som jeg gerne vil have. Lille er den ikke ligefrem så den vælter en gang imellem ind i diverse ting :)
Men du har ret...der er mange reservedele til den. Heldigvis finder er der jo flamingokravlegårder som man bruger når den er er ingenfor. Den tar det væste.
Det kan godt være jeg lige skal lære den noget bedre at kende, men den skal have noget arbejdsplads
Maggerholm skrev:Er det ikke et ret støjende bæst?
Virker det skrøbeligt?
Har hørt, at man ikke bør flyve højt i slutningen af batteritiden. :)
Hvilken farve har din?
(blå, gul eller grøn)
Styrer du med iPhone (4 eller 3GS) eller med iPad?
Q: Hvor købte du nu din ar.drone?
S: Det er bare den officielle site, hvor jeg så bare skrev et SE nummer ind - så slap jeg for momsen i Frankrig (hvor den blev sendt fra)
http://ardrone.parrot.com/
Tilbage til Billed, Gadgets & HiFi
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster